aAbrera.com

Regalos Originales   
Pàgina principal >> Societat >> CCOO: més de 1.000 treballadors troben feina al Baix Llobregat durant el juliol
Noticia

CCOO: més de 1.000 treballadors troben feina al Baix Llobregat durant el juliol

aAbrera.com
11/08/2010

Comparteix
atur

Per CCOO del Baix Llobregat el fet de que més de 1000 persones hagin estat contractades durant el mes de juliol és, sense cap mena de dubtes, una noticia molt positiva. Aquesta bona noticia be acompanyada,malauradament, amb un increment de la contractació temporal.

CCOO Baix Llobregat recorda que és el cinquè mes consecutiu que s’aconsegueix reduir la taxa d’atur a la comarca i alerta que si continuem aquesta tendència de crear ocupació a base de contractes temporals i de, tal i com es contempla a la reforma laboral, reduir drets laborals, estarem repetint els errors del passat. Edu Jodar portaveu de CCOO Baix Llobregat ha recordat “...quan es va iniciar la crisi tothom estava d’acord que calia fer una canvi de model productiu per encarar amb garanties el futur del país. Sembla ser que ara alguns ja no recorden aquesta lliçó i han decidit encarar la sortida de la crisi amb treball precari i reduint drets dels treballadors i treballadores”.

Per CCOO Baix Llobregat s’està perdent l’oportunitat de iniciar el procés cap una economia més estable i un model productiu que no vulgui competir en base als salaris i els drets de la gent treballadora.

Edu Jodar ha manifestat “..les bones experiències del Baix Llobregat, con Innobaix o l’acord social contra la crisi de Cornellà de Llobregat, ens ha mostrat que en aquests moments complicats es possible iniciar projectes en comú, sempre que ningú intenti treure un profit particular de la crisi...”

Finalment CCOO Baix Llobregat ha alertat que l’actual reforma laboral contempla la possibilitat de que empreses privades gestionin les ofertes públiques de treball, fet que provocarà una dualitat entre les persones que estant buscant feina i que farà desapareixerà la transparència i la equitat en la gestió de les ofertes que ara ens dona un servei públic.

Font: CCOO

Documents Adjunts

Encara no hi ha comentaris ... i si hi dius la teva?

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Juny2026

DlDmDcDjDvDsDg
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405




acpg





  Un producte de:

www.aAbrera.com